B I R T H D AY . K I D

Hallå där alla glada! Väcktes tidigt idag brevid världens bästa och fick min första presenter vilket resulterade i ett par nya boots (som jag tänkte visa er senare) och lite annat smått och gott! Vi åt en himlans god frkost och trötta som vi alltid är gick vi upp och sov igen. Nu på förmiddagen har mamma och jag tränat lite och unnat oss lite solning. Skönt kan jag lova! Nu vid tre kommer min kära släkt och firar mig + Rasmus, så dår får vi se vad som mer dyker upp bland alla nya saker. Tills vidare, S O L O N G . D U D E S

Kommentarer
Postat av: Fanny

Grattis söta du! träffade förresten rasmus förut, och han hade presenter till dig då, hihi

kram :)

2009-12-28 @ 19:51:26
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Klaraa

tack så mycket fanny! :* haha, jag vet och fina presenter var det!

2009-12-29 @ 00:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0