R O C K I N' . A R O U N D

Hola guapas! Hur mår ni? Själv mår jag precis som jag ska, utmärkt med andra ord. Har idag varit och känt lite på gaddarna hos tandregleringen, och som dom sa får jag tandställning framåt våren. Precis som Rasmus sa, så kommer jag antagligen se ut som Ugly Betty, men det klarar jag nog av i ett halvår! Har annars försökt plugga till samhällskunskaps-provet vi har till imorgon, tillsammans med Rasmus men förvånande (icke), så hittade vi på annat så som att käka skumtomtar. Så just precis nu ligger min fina samhällskunskapsbok här brevid mig, så jag ska nog ta mig i kragen och köra igång! Så får det bli. Föresten blev mitt frisörbesök en riktig höjdare, kommer antagligen ploppa upp en bild som småningom. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0