C H R I S T M A S

Godkväll! Igår fick vi vårt efterlängtade jullov (lite sent till skillnad från de flesta i vårt avlånga land) och min favoritpojke och jag hade 13 fina månader, vilket från min sida firades liggandes i Rasmus säng med migrän. Bortsett från det tror jag att jag aldrig har sovit bättre! Dessutom hann vi även med en sväng på stan där Rasmus inhandlade ett par byxor och jag drog ett impulsköp och köpte en ny kjol. Idag har jag knåpat ihop de sista klapparna och jag är förväntansfull som ett litet barn inför morgondagen. Massvis med snö, god mat, julgodis och mysigt hela dagen. Precis min grej! Så god jul på er alla!



Kommentarer
Postat av: Fanny

God Jul Klara :) ha det riktigt fint, puss!

2009-12-23 @ 21:44:37
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Beeaa

God jul min böna, du är världens bästa & förtjänar den bästa julen någonsin. PUSS!

2009-12-23 @ 23:26:31
URL: http://beatricehenriksson.blogg.se/
Postat av: Klaraan

Bea: Tack bea, jag älskar dig min vän! <3

2009-12-25 @ 22:50:57
Postat av: K

tack fanny, hoppas du har haft det bra! :)) puss!

2009-12-25 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0