I N T E . T R Ö T T . A L L S . . ?

Jag hoppas er jul har varit underbar, för då vet jag att den har varit minst lika bra som min firandes med släkt och familj med mysigheter och god mat. Mina julklappar innehöll mycket, mycket bra saker, bland annat en väska, parfym, diverse kläder och smycken. Känner mig manad att slänga upp lite bilder på detta som småningom. Senare igårkväll spatserade jag till pojken Rasmus för att träffa honom och hans familj, bytte presenter och jag kan inte vara mer nöjd. Antar att även den får visas upp på bild! Somnade sedan gott brevid honom i en varm, gosig säng.
Nu sitter jag här glad och hur trött som helst efter gårdagens bravader och dagens tripp till mormor och morfar! Min säng skymtar i tankarna och imorgon ska det åter igen spenderas lite pengar vilket jag inte tycker låter helt fel, så jag säger väl godnatt.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0