S I X T E E N

Hola guapas! Allt bra? Fick ett par lyckade inköp igår som inte handlades på rean (typiskt mig, men så värt det), ett par leggings som jag bokstavligen bor i och en finfin skinnjacka som lär användas flitigt. Just nu sitter jag och min man och kollar på hockey, eller rättare sagt han och framför oss står en himlans mycket julgodis. Det tar nog aldrig slut, all mat och godis. Såhär är det varje jul, för min del hela jullovet, man äter och äter och äter och sen kommer det där nyårslöftet om att man ska äta bättre och träna mer. Men som alla vet så är ju nyårslöftena till för att brytas och så kommer det antaligen bli i år igen. Herremingud. Men i år borde jag vara lite mer seriös, annars kommer det inte sluta bra, haha.
Nej, nu ska jag sluta skriva och umgås med fina pojken R och imorgon vet ni, då är det äntligen min tur att fylla år!

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Grattis klara! :D

2009-12-28 @ 13:14:20
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: klara

tack så mycket! :*

2009-12-28 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0