S N Ö

Äntligen har den första snön stannat på marken och mitt leende täcker nog större delen av ansiktet, jag bara älskar snön. Igår hade vi vår årliga Luciashow ute i stallet, hela dagen var ett enda stort kaos men vi lyckades faktiskt ganska bra under kvällen. Efteråt var jag ute på Gränsö hos fina Wickan tillsammans med Ronja, Linda, Bea, Ida, Moa och Josefine. Vi styrde upp, eller rättare sagt Ida och Wickan styrde upp en grym middag, + den obligatoriska kladdkakan och en del godis och chips. Eftersom att vi inte har lyckats träffas allihopa samtidigt en enda gång nu i höst hade vi mycket att prata om, och det kan jag lova satt fint. Gud vad jag gillar er!
Idag står julbak på planeringen, mamma och jag ska baka juldgodis och andra rundan med lussebullar, jag ska träffa Cornelia och så även hinna med det där plugget som jag varken vill eller orkar, men ändå måste göra. Men med en vecka kvar i skolan känner jag att det kanske är värt att spendera några timmar på att plugga, eller vad säger ni?
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Fanny

om du inte visste håller jag till här nu (A)

kramar!

2009-12-13 @ 15:27:03
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Klaraa

jag allt redan börjat följa den fannyn! :*

2009-12-14 @ 20:07:36
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0