E N . N Y . S T A R T

Hej allihopa! För er som inte vet har jag bloggat på devote.se innan men har nu, för att liva upp det här med bloggningen bytt hit! Precis nu kändes det bra att börja skriva lite igen. Jag kan inte lova någon super-uppdatering, utan jag skriver nog mer när jag känner för det och när jag har tid, eftersom att jag oftast drunknar i plugg. Men jag ser det här som en nystart och det ska bli kul. Hoppas ni gillar det, VÄLKOMNA!



Rykande färsk bild från dagen tagen av Moa/Mois/Moan/Mova, ja vad ni vill!

Kommentarer
Postat av: movamoismoanmoimoa

HA! I found you :)

2009-11-30 @ 17:12:55
URL: http://movasvensson.devote.se
Postat av: Klaran

hihi, det tycker jag är bra moan, bra! :D

2009-12-01 @ 22:14:27
Postat av: FELICIA

kul att du är tillbaka med blogg klara!

hur söt bild som helt :)

2009-12-05 @ 13:25:38
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Klaran

tack så mycket felicia! kommer nog inte bli en speciellt aktiv blogg, n¨ågon gång ibland kör jag på! :D

2009-12-05 @ 18:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0