F E E L S . L I K E . Y E S T E R D A Y

pics. En galen kväll i hamnen med bönis
Hallå goingar! Har precis kladdat bort sminket och funderar starkt på att vira in mig i mitt duntäcke och låta ögonen få vila ett tag. Helt sjukt att jag har haft ont i huvudet varje dag i cirkus en vecka nu, känns inte normalt liksom? Överlever nog hur som, och speciellt med tanke på vädret som har dragit in över viken! Varmt och solig all-day-long och det luktar grill om kvällarna. Nästan så man börjar tro att det växlade lite för snabbt mellan vinter och sommar. Inget mig emot dock! Hur som så är det fredag imorgon åter igen, åter igen helg som ska spenderas med de bästa! Can't wait! G O D N A T T !

Kommentarer
Postat av: Fanny

välkommen i klubben, jag har jämt huvudvärk :( så kaffe har blivit min bästa vän!



förresten, hörde att du oxå ska va me på modevisningen, vad kul! det ska jag med nämligen :)

2010-04-16 @ 12:14:40
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Ronja

Känns ostabilt att du inte bloggar?!

2010-04-27 @ 22:09:15
URL: http://dallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0