13

Idag är dagen, fredag den trettonde, hm.. borde man stanna inne? Nja, jag har redan hunnit ta en långpromenad fram och tillbaka till Bea och det enda jag kan säga om det, är att det är så galet varmt ute. Förhoppningsvis har solen kommit tillbaka för att stanna.
Hur som; igår styrde vi upp en trevlig middag hemma hos W som vi skrattade och planerade oss igenom, ja, planering är vår grej! Och jag tror faktiskt att vi kom fram till något väldigt bra. Men från det ena till det andra, om en halvtimme ska jag befinna mig hos min vän Gäbby för lite mat och trevligheter och efter det ska vi dra vidare ut till Horn. Blir förhoppningsvis en riktigt bra kväll! Men nu har jag ungefär 10 mintuer att göra mig iordning på, bra Klara! CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0