14.02

Godmiddag vänner! Idag tog jag mig själv en sovmorgon från stallet för att bland annat hinna packa inför de tre kommande dagarna i Växjö. Hm, att packa är, som jag har sagt innan, verkligen inte min grej. Jag ställer frågor som "Vad ska jag ta med mig?", "Kommer kläderna verkligen räcka?", "Men tänk om det här kan komma till användning?", "Det är kanske är bra att ta med sig?", ja, frågorna är seriöst oändliga och de resulterar alltid i att jag har med mig alldeles för mycket grejer. Just nu ligger hela sängen begravd i kläder och alla möjliga tänkbara saker. Detta ska hur som helst ner i väskan någon gång ikväll för nu väntar Timsan på mig och efter stallet vankas det räkskiva ute hos Nora med en massa goa människor! Jag spår en bra dag, hörs LATERO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0