EN GALEN KVÄLL

Godkväll dudies, jag börjar lite smått med att visa ett urval av bilder från gårkvällen, där vi hade en riktigt lyckad kräftskiva tillsammans med riktigt goa vänner. Och att vi hade kul är ren fakta!
Idag har det väl mest regnat och åskat hela dagen, fram tills nu på kvällen då faktiskt solen dök upp. Hur som så har jag idag hunnit med att träffa en kär vän och även åkt till mina pållar i stallet och hunnit rida en dressyrlektion som tog exakt där den skulle. Så med en öm kropp ligger jag snart i sängen, och ska jag va ärlig så tror jag att jag är sjuk. Men det är sånt som märks imorgon, då jag ska försöka gå upp tidigt för att ta en lite halvspontan roadtrip till Öland med m&m. Men jag hoppas på det bästa, SLEEP WELL

Kommentarer
Postat av: Clara :)

vilken härlig blogg du har! :)

2010-08-22 @ 01:10:43
URL: http://pearl.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0