GOLDEN

Godkväll är väl det bästa att börja med såhär dags va? Idag har jag spenderat halva dagen i sängen och halva dagen tillsammans med tre fina vänner; Bea, Mathilda och Nathalie. Jag mötte upp M och N i stan, och sprang genom regnet hem till N där film, te och kladdkaka kändes helt rätt, B kom senare och anslöt sig och vi åkte rätt fort hem till henne då maten väntade på henne, men det hela slutade med att vi alla blev bjudna på mycket god mat (Helené, du vet att din mat ligger mig varmt om hjärtat) och firade Helené och Connys 25 år tillsammans. Mysigt!
Och ja.. under den snabba rundan genom stan fyndade jag ett nagellacket i guldig nyans som lär följa mig under hösten, färgen heter gold sparkles och tja, är enligt mig helt perfekt! Men från det ena till det andra; IMORGON ÅKER RÄLLEN AV! Peppar att gå upp vid 7 för att springa bort till tandregleringen! Så med detta sagt, säger jag GODNATT

Kommentarer
Postat av: Beamamsen

Kul att det är uppskattat :-) kramisar Helene

2010-08-10 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0