IN NEED FOR A HERO

1. Gladhammar 2. Jag, Bea, Olivia och Lovisa 3. En hyffsat trasig mobil
Ciao fellas! Kan ju börja med att berätta för er att helgen i Gladhammar var toppen; matlagning, godis, nostalgi och en lång, alldeles för lång film in på småtimmarna. Att vi ses så sällan är synd, för vi har verkligen kul tillsammans, men förhoppninsvis blir det ändring på det!
Hur som så hängde jag med min käre vän Mathilda större delen av dagen igår, färgade hår, hyrde dåliga filmer, fick med en överkörd mobil hem, gjorde någon form av kaffecool och hade de allmänt mysigt! Idag har jag, som jag sagt tidigare, spenderat många timmar i stallet. Ridit och bara hängt där ute bland hästar och människor - ibland finns det inget bättre! Snart ska jag iväg och träffa min underbara vänner för en spontan picknick, spontanitet är liksom vår grej. PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0