MORGONENS ÄVENTYR

Hi fellas och godmorgon! Eller för min del var godmorgon klockan 08.00 imorse då jag lämnade en sovande pojke i sängen för att göra mig redo för att möta upp Bea på Hemköp för att köpa diverse saker till frukost. Vi begav oss sedan vidare till Gabriella aka. Gabbsan aka. Gäbby för att äventyra våran ankomst tillsammans med W, Linda och Ronja över grannens tomt, vidare igenom en buske och sedan över ett staket för lite diskret kunna överraska bruden. Men nej, istället öppnar hon altan-dörren mitt i vårt projekt att komma över staketet och vi är dom som sedan blir överraskade och lite spontant börjar sjunga ja må du leva då vår käre vän fyller 16 hela år imorgon!
Tja, vi lyckas med allt, men efter en mysig frukost, paketöppnande och spelomgångar så sitter jag åter igen hemma och väntar på ytterligare en av våra tillställningar; sconesbak och te-drickande senare i eftermiddag! Men tills vidare har jag mycket att fixa! CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0