NÅGOT NYTT

Gårkvällens middag på Kinarestaurangen var galet bra, precis som vanligt och även att vi ses så pass ofta nuförtiden har vi alltid lika mycket att prata om!
Hur som helst har jag hittills idag spenderat min tid på stan tillsammans med mamma och även m&m som vi stötte på där nere. Men till det jag tänkte på, jackan ovan är den jag pratade om häromdagen och ett köp det blev det allt! Att få den 200 riksdaler billigare är helt klart ett +, och det har jag mormors 30% rabatt att tacka för! Åhlens är butikens namn och jag fyndade även lite annat smått och gott där inne till rummet mitt som jag även idag tog tag i att städa! Känns bra. Men tillbaka till jackan; det är ju, som ni ser en rätt vanlig skinnjacka men med tanke på att min gamla är så gott som skrot och att den här faktiskt är fodrad och har fårullsdetaljer känns det som ett lyckat köp och ja, den lär användas flitigt! Men nu ska jag försöka hjälpa far min, med min cykel och se om det går att fixa till den! LATERS

Kommentarer
Postat av: linda s

jag har också varit och kollat på den! :D

2010-08-28 @ 16:33:11
Postat av: Fanny

misstänkte nästan att alla i stan skulle fastna för den.. jag har nämligen varit och lagt undan den idag (A) haha.

men blir det ett köp för mig med får vi väl va snygga tillsammans!

2010-08-28 @ 16:44:00
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Klaraa

svar linda. haha köp den då lindaaaaa! :)

2010-08-28 @ 21:17:57
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0