NÄR DET INTE ÄR SOM FÖRUT

Hallå alla coola kids! Hoppas livet leker och att det är bra, för ja, bra är det med mig! Idag har jag gått klädd som som på bilderna ovan under mina två lektioner i skolan. Slappt och skönt, precis som det ska va! Såhär på eftermiddagen har jag min far och pojken min varit ute och farit med bilen och jag har även äntligen skaffat mig en cykel, då min förra blev tagen under visdagarna här i Västervik. Och cykeln, den har jag Rasmus att tacka för! Men från det ena till det andra; ikväll ska jag och några av mina fina vänner ta oss en välförtjänt middag på Kina, så himla gott! Men innan dess ska jag förhoppningsvis ha städat mitt rum som ser ut som kriget. STAY COOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0