PAR I TRISS

1. Mulberry, Anya Hindmarch, Chloé 2. Topshop, Balenciaga, Acne
Att sommaren inte agerar sommar får mig att längta till hösten mer och mer för varje dag. Speciellt höstens trender. En röd läderväska och ett par låga boots skulle inte sitta helt fel, inte någonstans, och om man får dregla lite extra så är det, för mig, dyrgriparna Mulberry Bayswater och Balenciagas ridinspirerande boots som skulle få egna platser i min garderob. Men en aning billigare verisioner ska nog lyckas fyndas under hösten!
Men från det ena till det andra, så är det dags att göra nytta innan kvällen drar in och jag beger mig till Bönan min för en helkväll tillsammans med goa tjejer. Så tills vidare, LATERO

Kommentarer
Postat av: IDAA

dom svarta bootsen från acne längs till höger finns en liknande på Nilssons, dok för 1300. men de är ju en annan femma.. haha

2010-08-11 @ 16:28:15
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0