RÄKSKIVA ÄR GREJEN

Här ovan är hela min kväll i bilder. Det har varit så kul att träffa alla dessa fina människor igen och tja, bilderna talar väl för sig själva! Precis nyss la jag ner det sista i min röda bag och nu är jag trött, helt slut! Imorgon tar jag första bussen till Växjötown tillsammans med mina soulsmouls, redan klockan 09.20. En himlans onödigt lång resa har vi framför oss, på cirkus 4,5h, men vad gör egentligen det när man har världens bästa sällskap och en repris-visit i Växjö framför sig? Helgen kommer bli galen, helt sjuk förhoppningsvis. På ett bra sätt. Uppdateringen lär bli gles, men ni vet att jag har något för mig och jag är back to bizniz åter igen på söndag! TA HAND OM ER GOINGAR

Kommentarer
Postat av: emilia

svar; åh, tack så mycket :D

2010-08-06 @ 16:14:42
URL: http://lbej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0