TANKARNA GÅR PÅ HÖGVARV

Igårkväll bestämde sig min dator snabbt att lägga internet, och genom det bestämde jag mig för att för en gångs skull inta sängen tidigt, så sagt och gjort!
Idag har första så kallade "riktiga" skoldagen gått, men med en lektion och tre inställda kan jag inte kalla det jobbigt. På något sätt är känns det konstigt att träffa så mycket folk igen, en stor omställning från sommaren att hela tiden ha människor kring sig. Men det är kul, kul att träffa alla goingar igen och det tar inte lång tid att vänja sig! Hur som helst så kom jag hem för någon halvtimme sen, nerdränkt av regnet som hela tiden envisas med att komma dom mest olägliga tiderna, så nu sitter jag hör nyduschad och snart påväg till Jakke där nya planer ska smidas, så tills vidare, SOLONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0