THE VERY LAST DAY

Godkväll b-loggen! Kvällen blev superbra, och det är ju ren fakta med fina vänner. Några gick tidigt och några stannade kvar länge, på vårt ställe på löga. Samtal om hur vi haft det i sommar, allt som vi gått igenom, hur stor skillnaden är mellan årets och förra årets sommar och om hur mycket vi har förändrats och vart det tagit oss. Ett gäng som blivit allt tightare, dit nya ansikten även hittat och en bästa vän som blivit ännu närmre.
Hur som helst, väntar första skoldagen imorgon och jag kan säga att jag faktiskt är entusiastisk, (hm..klurigt ord jag fick till där) nytt läsår och nya chanser till olika förbättringar. Även en vän som snart drar iväg på nya äventyr, som jag lär fälla många tårar för, både bra och dåliga. Men det ger oss en anledning att få komma iväg och hälsa på dig darling!
Men för att inte bli för känslosam, säger jag med dessa ord GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0