EN DAG SPENDERAD I SOFFAN

Hallå flickor och pojkar! Dagen idag är egentligen inte ens värd at prata om och jag mår ungefär fortfarande lika dåligt som igår, känns bra! Men är förhoppningsvis är jag på bättringsvägen, då jag helst inte spenderar fler dagar inomhus då skolan börjar redan på tisdag!
Hur som helst, när vi var i Växjö sist kollade jag lite på Makeupstores Cover all mix då det knappt finns någon dålig kritik om den, men glömde helt enkelt bort att köpa med mig hem! Så min kära vän Bea bad Felice köpa oss en varsinn från Uppsala. Så nu har jag en i min ägo, och jag kan lova er att jag aldrig har använt något bättre! Den täcker precis allt man vill täcka och är värd precis varje liten riksdal! G-reat helt enkelt.
Snart kommer en kär liten vän hit för att försöka påskynda min sjuklighet, med lite medlidande, film och godis! XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0