ÄR DET NÅGOT VI ALLA STRÄVAR EFTER?

Och där var träningspasset från dagen över, body pumpens 76.e program är liksom inget att leka med. Svettigt? Yes. Och att gå och träna istället för att bekvämt ligga kvar i sängen är så mycket svårare nu än när skolan rullar på. Men trots att mitt huvud skrek nej, tog jag mig ganska vemodigt dit. Stolt.

För övrigt så tycker jag att julhelgen nästan försvann lika fort som den dök upp. Men tur är det väl då att jag både han med det ena och det andra och fått erfara mat, nya föremål och massa härliga kottar, plus att jag fortfarande har min födelsedag att se fram emot, som faktiskt redan är imorgon. Men sjutton är ingen ålder att hurra för, men jag ska ta dagen med bravur. Hur som helst kan det va dags att ta mig själv i kragen för att åka ut till Tändstickan och spendera kvällen med Nathalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0