FÖRSÖK ATT ÖVERTRÄFFA DET JA

nya favoritkoftan från h&m, jeansshorts secondhand, transperant tröja lindex, skor nelly

HEI! Hade igår en väldigt iaktiv dag på grund av (x-2)(x+10)>0 och sånt där, med andra ord matte. Satt hela kvällen och förberedde mig på dagens prov som aldrig kom?! Nej istället ska vi ha det på fredag. Inte hela världen, men då hade jag sluppit den där matteångesten. Hm. Hur som helst, hur är det med er sköningar? Själv är det helt okej, jag menar jag lever ju iallafall och ikväll ska jag och en massa flickor till Natha och chillera en aning och jag är nog bara en i mängden som lär bli nattgäst. Ska bli sjukt nice, och ännu bättre med en pluggfri dag som jag känner att jag förtjänar! Nej, nu ska jag hjälpa med matten och ladda om mina batterier! HEIDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0