I WANT SOME TROUBLE

HEI. Sitter med ansiktsmasken på och funderar på att börja köpa julklappar åt mig själv istället för andra, själviskt? Jajamen, men tänk vad rätt det skulle bli när jag öppnade presenterna en efter en! Som tur är har jag redan, trots att min fantasi sviker, lyckats köpa julklappar till mina kära familjemedlemar. Men jag kan inte riktigt låta bli att redan nu bestämma vad jag ska köpa för både julklappspengar och och födelsedagspengar. För ni vet, jag fyller år om cirkus en vecka. Sjutton år. Coolt. Känns i och för sig ganska ocoolt med tanke på att Moa min vän, fyller 18 ljuva år, exakt 5 dagar efter mig, och då är vi ändå födda samma år. Härligt det där med att vara decemberbarn!
Hur som helst, gårkvällen ute i Ankarsrum var allmänt go på Deltas julfest, men jag kan medge att det var skönt att få somna "tidigt" i min säng och sedan ligga och dra till sisådär halv 4 idag. Men man får väl sota för allt, för visst känns det halvsurt att börja med plugget nu. Hm, ja. Så tills vidare alla snela hestar, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0