JUNJULAUGSEPOKTNOVDEC 2010

.. startade sommaren varmt på liseberg med hela stallfamiljen
en spontan resa till söderköping följdes upp och gänget vårt fick ett namn, och jag som aldrig haft ett smeknamn i hela mitt liv, hade helt plötsligt hur många som helst
midsommar firades med tårta och göttigt folk i mitt crib
vi hade många häng hos på Beas brygga..
och precis som vanligt; många häng på korpa
några dagars frihet ute i ingenstans med båten vår
hängde mycket och ofta med hockeykillarna och Ralle
under sommarens varmaste helg befann sig Bea och jag i Malmö och Falsterbo för den årliga traditionen, åt god mat, handlade för mycket och träffade mycket roligt folk
under vis tre dagar, hann jag både ramla med cykeln, besöka akuten, bli bestulen av min cykel och uppleva tre jäkligt bra dagar, detta hos Ida den sista dagen
hängde med mina allra äldsta kompisar
åkte till Växjö ännu en gång, denna gång utan Wickan. upplevde staden under Karl-Oskar-dagarna och va ute på många äventyr
tog vara på de sista dagarna av lovet och ställde till med kräftskiva där vi hade mer än roligt
i början av hösten fick jag och Martina oss en makeover och för första gången i mitt liv blev jag rödhårig, på riktigt väldigt röd, och vi blev fotade för deras höstkollektion
vi ställde till med samhällsfiesta med temat sett på tv



jag brunchade ofta med ett gäng fina vänner
vi hade reunion med sommarens gäng, och hade obligatoriska torsdagshäng
hösten gled sakta med säkert in på vinter och stallhängen blev alltmer vanliga då planeringen av luciashowen tog upp all tid. showen blev riktigt framgångsrik och vilket vi alla stolt kunde hålla med om. skolan tog även den upp mycket tid innan jullovet, men jag klarade även av det med bravur och fick till slut, precis som alla andra, ett välförtjänat lov
Året som gått har varit både det bästa och värsta, och jag har mött mycket motgångar, men även väldigt många framgångar. Det kan låta klyschigt sagt, men leva bör man annars dör man, och jag tror jag har lyckats ganska bra på den punkten! TACK ALLA MINA KÄRA FÖR 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0