LITE SÅDÄR SPONTANT

Har haft en jäkligt grym dag än så länge innehållande några få lektioner i skolan och runda på stan tillsammans med två fina snörpor! Hade en välförtjänt fikapaus på Café Kanan och handlade upp alldeles för mycket pengar än vad man borde en vanlig fredag som denna. Jag + pengar = dålig kombo. Hur som helst är skjortan ett vintagefynd från Jennys vintage och elefanten är, tja, något jag spanat in länge på Ogräs i en något större version, och när jag hittade den är sötingen kunde jag inte låta bli, en mini sparelefant helt enkelt!
Nåväl, om två timmar är jag förhoppningsvis påväg till Ellen där jag och mina käre klasskamrater ska käka överdrivet mycket mat och slåss över julklappar, låter lite för bra i mina öron. Så tills senare mina vänner, SIMMA LUGNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0