NICE, ELLER..?

tröjan är från monki, ringarna är båda från jc
TJA, trött? Ja. Vill jag plugga? Nej. MEN, plugget har idag först prio med tanke på att provet är imorgon och med tanke på att jag inte alls har kollat igenom någonting. Men först stallet, för en intervju med tidningen, way to go US! Annars så har min tyskabok försvunnit med alla anteckningar i (intressant), och jag börjar känna att det var en väldigt onödig sak att slarva bort. Och ringarna ovan är nyligen inkasserade, från första början till presentleken jag och mina klasskamrater spelade i helgen, men med tanke på hur mycket jag själv ville ha dom, krigade jag på liv och död. Gav ju i och för sig resultat! NICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0