SOMEWHERE IN BETWEEN

Jag vet varken ut eller in, och allt är upp-och-ner och bak-och-fram och vid sidan av allt detta har jag någon slags beslutsångest om vilka skor jag ska slösa pengar på. Alla dessa problem.
Har lyckats ta mig till TR idag för ett pass body pump, 100 år sen sist. Som vanligt grymt skönt under passet och som vanligt är min armar och ben helt stumma nu efteråt. Härligt! Ska förska råda bot på detta tillsammans med en otroligt bra vän och en fika! Och föresten, det är jullov, jippi! PUSS

Kommentarer
Postat av: mathy tomat

<---

dom skulle passa som handen i handsken på dig kläry :D

2010-12-22 @ 22:14:08
URL: http://tillen.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Skorna till vänster är ju så snygga! Dom tycker jag kläry! :)

2010-12-22 @ 23:35:39
Postat av: Kläry

svar gabbi. jag ska fundera på det, har sjukt svårt att bestämma mig :)

2010-12-23 @ 18:42:40
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0