THESE PAST DAYS

Har under de senaste dagarna hunnit med att ha en grym födelsedag tillsammans med min familj och vänner, hunnit utöka presentförrådet, försvunnit in i Elsas värld, sovit alldeles för mycket, hängt med min classmates hos Ullis, käkat minitårta till frukost, pratat med Ronja, tänkt och funderat alldeles för mycket och ja, nu sitter jag här med ett nystädat rum, ganska stolt att jag faktiskt tog tag i det. Imorgon är det dags att fira in det nya året, och som vanligt ställa till med partaj. Klä upp sig och sånt där, ganska trevligt faktiskt. Och, jag hade faktiskt tänkt att knåpa ihop en såndär härlig årsresumé i form av bilder lite senare! LATERO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0