TRÖTT CHEY

ph. lookbook.nu , lite sådär snyggt att inspireras av en söndagsmorgon som denna

Ännu en dag är kommen, söndag, oftast = ångest. Men min har inte dykt upp än. Tror min dag är stressig för att huvudet mitt ska komma ihåg all den där ångesten. Gick och la mig alldeles för sent igår natt eller kanske borde säga imorse vilket resulterade i att jag gick upp för 10 minuter sen. Nu har jag bara ett "genrep", pyntning, städning på jobbet, häng med mina tjejer och plugg kvar för denna dag. Men säg mig, hur ska jag hinna det? Dagens gåta. HEJSVEJS

Kommentarer
Postat av: Anonym

det vore kul om du kunde visa hur du fixar den frisyren du brukar ha

2010-12-05 @ 17:35:57
Postat av: Klara

svar anonym: as you wish!

2010-12-05 @ 18:10:46
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0