NO MATTER WHERE WE ARE

Guten tag, ja eller något liknande! Hur är det med er? Själv är jag förväntansfull som om jag vore fem år igen. Förväntansfull över vad morgondagen kommer visa. Men egentligen känns det redan som om jag har fått den julklapp jag alltid önskat mig, men faktiskt, morgondagen är så mycket mer än bara julklappar. Julafton är verkligen min dag, då alla dom jag bryr sig om är på samma ställe, då jag får äta mat och godis för ett år, den dag jag faktiskt får bete mig som om jag bara vore dom där fem ynka åren.
Men tanken är faktiskt att tjuvstarta och dra igång julmys med min bff, middag, julklappsbyte och sånt där ni vet. Så dags att ta mitt pick och pack och traska ner till stan. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0