JANFEBMARAPRMAJJUNI 2010

Började 2010 på bästa sätt genom att lämna Viken tillsammans med ett gäng sköningar för några dagars glidande i Sälen
Hängde mycket och ofta med Lovisa, Josse och Julia, dom så kallade FF.s
Senare vankades det internt cocktailparty med bästa vännerna
Sp09C, , eller tja "kom igen nu klaaaassen" tog en buss upp till Linkan och upptäckte snabbt att Västervik var Sveriges enda stad med snö upp till axlarna
Åttan kände sportlovsvibbarna och vi gav oss ut på pulkarace, dock utan större framgång, och den grillade korven blev vår enda lycka.
Efter ett jobbigt break med Rasmus tog gänget semester och drog till Ida i Växjö och sov 8 stycken i en etta, gick mest omkring i staden hela tiden, träffade vår 9.e gängmedlem Johan (?) på bussen och Bea ville verkligen inte ha räckor på sin pizza
Månaderna rullade på och i början av april fixade vi 93.or ihop en lyckad bastufest i saunan, hade precis kirrat tandställning och log helst inte med öppen mun (eller..?)
Dagen efter mådde vi som vi förtjänade, men tog tillfället i akt att färdas några år tillbaka
En kall dag mitt i april hade bönis och jag picknick mitt på piren i stan
En av dom lite varmare dagarna hängde vi bakom turistbyrån och käkade flåd
Josefine och jag hade aphäng på skåpen i skolan. Gjorde bort mig sådär överdrivet många gånger i skolan under våren, kanske en aning pinsamt, men jag bidrog till många asgarv
Årets första bbq @ Bea resulterade även i årets först dopp i slutet av maj
Det var fest mest hela tiden, så som White sensation, deltas bal och togan, jag hade jäkligt kul och levde livet
Hade ännu en picknick med mina vänner, sommaren hade redan anlänt och ingen kunde va annat än glad
Skolan hade sin ände till slut och vi var gladare än kossorna på deras första betesdag, sommar!
MORE TO COME..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0