A L R E A D Y . G O N E

Hej alla fina! De senaste dagarna har jag ägnat all min tid åt min pojkvän som idag lämnat viken för tre veckor bortåt Asien. Jag tycker verkligen inte om blöta farväl, och speciellt inte när det handlar om Rasmus, tre veckor är ju som rena rama 3 år vilket jag tror att många av er förstår. Men allt dåligt för sig något bra med dig som tur är, och igår kom min älskade vän Bea hem från Thailandet och ute hos henne har jag tillbringat min kväll tillsammans med fyra andra puddingar. Snacket drogs igång som vanligt, musiken var igång,  Moa var hungrig, Ida provade kläder och Bea målade naglarna. 5 av 5 måste jag säga! Planeringar av diverse framtida resor fick vi fram också, längtan!
Men hur som så är det försent för mig att vara uppe vid den här tiden.
P U S S . O C H . G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: Beeaa

JAG ÄLSKAR ER

2010-02-07 @ 12:52:56
Postat av: Klaraa

svar Beeaa. Jag älskar dig! <3

2010-02-07 @ 21:04:21
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0