F I S K A R . S O M . V I S K A R

pic. vrickad kväll hos finaste josefine
Hola babes! Dagen har varit mer en vanlig idag vill jag lova, för lite sömn resulterar tyvär i humörsvängninar, ena sekunden stimmiga asgarv och andra irriterad på precis allt. Förstår inte riktigt hur jag får ihop det där, bara jag som lyckas. Haha. Men hur som, nu ikväll har jag hunnit med att halka omkring i stallet, fixat diverse onyttigheter till morgondagens bussresa och färgat till mitt hår. Resultatet är mer än lyckat. En annan konstig sak är att jag blir så galet pepp på kvällarna, nästan så jag måste hoppa av all överskottenergi. Kanske anledning till mina sömnproblem? Hm.. mycket möjligt. C I A O

Kommentarer
Postat av: Fredda

Vi måste ses snart klarisen! Vi är dåliga på de där :( PUSSSS

2010-02-11 @ 21:48:35
URL: http://fredrikahallberg.blogg.se/
Postat av: Fredda

Vi måste ses snart klarisen! Vi är dåliga på de där :( PUSSSS

2010-02-11 @ 21:48:50
URL: http://fredrikahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0