I T ' S . T I M E . T O . P L A Y

Hej alla söta, för er som inte vet var jag på utflykt till Ankarsrum med en hel del andra från skolan i fredags och där framåt tolvslaget blev mångas mobiler/plånböcker/nycklar/bankkort med mera, stulna av diverse oinbjudna, och därmed min plånbok och nycklar. Kändes helt klart inte aktuellt för min del och som tur var fick jag tillbaka min plånbok direkt och även mina nycklar igår. Känns som att min tur sakta med säkert börjar vända sig till det bättre. Precis nyss kom jag hem efter ännu en eftermiddag tillsammans med min helvrickade, men grymma klass, i simhallen. Men jag ska då inte stanna hemma länge, om 15 röda minuter åker jag till stallet och ikväll kommer familjen Henriksson, och med andra ord Bea. P U S S . O C H . K R A M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0