L E T ' S . F A C E . I T . T O G E T H E R

Jag måste säga att det där med tid verkligen inte är min grej. Jag började dagen med att så fint komma för sent och jag har börjat få det som en dålig vana. Förra veckan kom jag försent varje dag, heja Klara! På torsdag ska jag och min fina klass till Linköping för diverse shopping och teater, och på fredag är det partey i Ankarsrummet med temat rosa. Eller helt enkelt kan jag säga att hela veckan är tight, saker från morgon till kväll. Men det var ju det där med tid, tidsbrist helt klart. Och även nu har jag bråttom, om cirkus 8 minuter ska jag åka till stallet och då är frågan varför jag fortfarande sitter här? P U S S A R

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Nejnej, inte jag utan du!

Usch på det där med tider alltså.. :/

2010-02-09 @ 18:07:49
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0