N Ä M N D E . N Å G O N . L O V ?

Hola babes! Har precis tagit mig en snabbdusch efter ett snabbt hejdå till bönan. Idag hade jag och min kära klass en sista inaktiv lektion innan vi äntligen fick lov och enligt mig har dagen varit helt vrickad; en av mina finaste vänner åker till Tunisien imorgon bara sådär efter att ha bokat en sista-minuten igår, vi har stimmat som aldrig förr och pluggmotivationen står på zero. Kanske välbehövligt med lov? Mina planer (kanske inte helt seriösa..eller?) lutar mot att packa ihop snowboarden och på ett eller annat sätt planka mig in på morgondagens buss till Italien. Jag tänkte att en utflykt inte skulle sitta fel, då jag har noll planer för veckan som kommer. Haha. Nejmen, tillbaka till verkligheten, nu snart ska jag och mina classmates ner till Gusto för ett härligt kvällshäng och snack i drivor innan vi skiljs åt och alla åker ut i världen. Stämningen lär vara den bästa! Vi ses och hörs, L A T E R O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0