O R D I N A R Y . S U N D A Y S

Efter intaget av mat, känner jag nu att ångesten stiger mer och mer över mina finfina böcker som bara väntar på att bli öppnade, men samtidigt så står fortfarande motivationen på noll och jag känner att det kan vänta. En kanonbörjan på en ond cirkel, haha. Hur som vaknade jag gott imorse på golvet hemma hos Cornelian och har sedan dess hunnit med att träna någon timme tillsammans med Josefine på TR. Känslan av att ha varit duktig efteråt är inte helt fel och det är lika bra att använda kortet nu när jag har så mycket tid över. Vad kvällen har att erbjuda är jag inte helt säker på än, sånt märks helt enkelt. P U S S . O C H . K R A M

pic. tidig sommarfotografering by Moa

Kommentarer
Postat av: Rasha

fina bilder:)

2010-03-10 @ 14:33:50
URL: http://raashaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0