M R . R

Godmorgon! Vaknade för några mintuer sen och sitter fortfarande bekvämt i min varma säng. Nu under lite mer än två veckor har min pojke befunnit sig i Malaysia/Thailand, vilket nog en del av er vet, och det är fortfarande några dagar innnan han kommer hem. Igår hade vi vår 15-månaders-dag och det kändes riktigt tomt utan honom måste jag säga, precis som på alla-hjärtans-dag. Att ha någon som man alltid kan räkna med och bara åka till sådär, till att vara borta ifrån varandra i tre veckor som känns som tre år, är jobbigt men ändå kanske bra. Pojken har även hunnit med att fylla 17år, så när han kommer hem på lördag har vi mycket att fira. Kort och gott kan jag bara säga att han är saknad i mitt hus. Next.. frukost! C I A O
sommarpojke

Kommentarer
Postat av: Karin

<3Du är bäst!

2010-02-23 @ 22:12:33
URL: http://moreaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0