L O O K I N G . B A C K

pic. Moí under visdagarna
Idag har jag tillbringat min tid med Mathilda som jag inte hängt med på år och dar. Vi har grävt i diverse kylskåp och skafferier för att fixa till något dugligt att äta, vilket vi lyckades med samtidigt som vi har kollat på film och snackat. Morgondagen kommer bestå av en himlans många roliga saker då ett par grymma brudar och jag ska köra ett fedt pulkarace med grillning och snöbollskrig och senare på dagen dra till med en  helnice sleepover hemma hos Bean med samma kottar. Det lär inte sitta fel alls, tvärtom vad kvällen väntar sig; plugg. P E A C E

Kommentarer
Postat av: hejhopp anonym

var det inte du som lovade mig mer stora bilder på dig & rasmus ? :D

2010-02-24 @ 14:14:17
Postat av: Anonym

Så fin du är vännen!

2010-02-25 @ 21:35:47
URL: http://landiis.blogg.se/
Postat av: Klaraa

svar anonymisen. klart jag gjorde, svårt nu att skaffa nya när han inte befinner sig hemma va!

2010-02-26 @ 00:07:41
URL: http://klaralinneas.blogg.se/
Postat av: hejhopp anonym

jaha, visste inte att han inte va hemma !

men ta gärna några gamla bilder, såg collaget

som du gjorde med många sommarbilder, skulle gärna vilja se dom i större format :D

2010-02-27 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0