I . G O T . Y O U

heaven can wait, I'm only watching the skies

Godkväll folks! Är för ett tag sen precis hemkommen från en helmysig kväll hemma hos Ullis med ett par andra goa brudar. Det bjöds på god mat, efterrätt, en himla massa godis/chips och som vanligt en hel del skratt. Jag kan helt klart säga att det är alla såna här småsaker som gör livet så mycket bättre. Jag gillar er flickor! Annars har dagen bjudit på en tripp till stallet och plugg. Mitt historiaarbete som skulle ha varit färdigt för mer än en vecka sedan ligger fortfarande och gapar på mig om att det ska bli klart. Ångesten väller över. Motivation sökes eller kanske en slant till den som erbjuder sig att göra klart det. Hur som så kommer min fina (och bruna) pojke hem imorgon och det är något jag ser fram emot, men innan dess lär stalljouren ta ut sin rätt på mig då jag ska upp vid 6 för att ta hand om pållarna små hela dagen lång. Då är frågan vad jag gör uppe fortfarande? Levande zombie imorgon, check! Jag tackar för mig och säger G O D N A T T

pics. summer 09
även sommar efterlyses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0