0 2 . 0 1 . 2 0 1 0

Hej allihopa och gott nytt 2010! Hur mår ni efter gårdagen? Jag har mår och har mått bra helda dagen. Nyårskvällen firades på ett grymt sätt hos min fina vän Moa med en hel drös andra fina människor, mot 12-slaget gick vi alla neråt staden och där fick jag min nyårskyss av min älskade pojke. Kvällen slutade hemma hos Bea där det blev nattsnack med hela familjen Henriksson + vissa utomstående om kvällen, fem av fem! Idag har vi inte gjort mycket för världen, uatn det är först nu ikväll jag tog tag i det och åkte till Rasmus och det är där jag nu har spenderat hela min kväll med bland annat en trerätters middag och film-mys. Om 24 timmar sitter jag på en buss till Sälen med ett par underbara människor och jag är otroligt pepp, och min älskade vän Moa fyller år imorgon, eller vänta idag, 17 år när jag precis fyllde 16. Härligt känner jag, men ett STORT grattis! Nu ska jag och Rasmus pysa iväg till den alldeles för lockande sängen, G O O D . N I G H T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0