B L A C K . A N D . W H I T E

tröja VILA, leggings HM, klocka JETSET, halsband SNÖ & PILGRIM
Har precis varit på stan med Rasmus för att hämta min ridstövel, som har en tendes att gå sönder, hos skomakarn. Jag lär väl få gå på återbesök om någon månad igen, men som stamkund så blir det gratis och gratis är gott. Så nu sitter jag här med en smoothie och andas ut för första gången idag. Men snart böjar allt ta fart igen och om exakt 23 minuter sitter jag förhoppningsvis i en bil på väg ut till stallet. Så dessa minuter tänkte jag ägna mig åt lite allmänt bloggkollande och kanske, kanske ta en titt i tyskaboken. C I A O !

Kommentarer
Postat av: wickan

Snyggklaran!

2010-01-21 @ 20:30:48
Postat av: Klaraa

ska du säga min fina vän!

2010-01-21 @ 22:52:58
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0