F A C E

Skulle ha postat ett inlägg igårkväll men jag kände att min dator inte riktigt samma som jag, så jag gav upp efter ett tag. Hur som så hade jag det hur mysigt som helst igår med min pojke och det var nog det viktigaste. Idag började dagen med mass-aerobic på idrotten, vår klass och så estet-klassen. Det kallar vi underhållning!Efter det har dagen rullat på bra och eftermiddagen spenderade jag bland hästarna i stallet.
Annars tänkte jag bara ge en del cred till ansiktsprodukterna Neutrogena, så sjukt bra och prisvärda. Jag har alltid haft "problemhy" och provat dussintals andra krämer, ansiktstvålar och allt vad det nu finns, men det har var banemig det bästa.  Men nu----> M O V I E . T I M E

Kommentarer
Postat av: moi

jag har en utav dom där produkterna, en ansiktsrengöring/ peeling och jag tycker inte alls om den! jag tycker den känns fet och obekväm :O

2010-01-13 @ 22:48:48
URL: http://movasvensson.devote.se
Postat av: jc

Aerobic så jäkla kul det va :)! Förresten jag kan inte ses imorgon ska på bilkurs, men vi ses så snart vi kan puss honey

2010-01-13 @ 23:37:05
URL: http://jayice.devote.se
Postat av: Klaraan

mois: okej, för mig funkar den grymt bra, inte en enda finne i facet! :)



jcgull: klart vi måste ses, speciellt innan du åker! :**

2010-01-14 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0