J A G . L E V E R . M I N . D R Ö M

Hello fellows! Allt bra? Jag mår prima och dagen har varit toppen. Har haft kökröj och sänghäng hos Julia tillsammans med Josefine och vi tog oss även en tripp till TR för att känna lite på löpbanden och maskinerna. Känslan av att vara riktigt nöjd efter träning är väldigt omtyckt hos mig vill jag lova. För övrigt har jag till slut, efter många om och men, valt kurser för det individuella valet. Kanske var dags, eftersom att sista inlämningsdatumet var idag? Tidsoptimist var det!
Allt för mig, S L E E P . T I G H T
Inte alls svårt att drömma sig bort till sommaren och bara ben.

Kommentarer
Postat av: honey!

du är snygg hjärtat, baara dina ben! hihi

2010-01-19 @ 17:22:27
Postat av: Klaraa

haha, plutte du är snygg!

2010-01-19 @ 22:08:33
URL: http://klaralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0