M Y . T I M E . I S . R U N N I N G . O U T

pic. ELLE
Lite smått och gott från bland annat LINDEX, MONKI, TOPSHOP, NET-A-PORTER.COM och FOREVER21.COM för ta början av detta inlägg! Min eftermiddag har bestått av en tripp till Bergs golv och färg, för att köpa färg till mitt rum, ( det börjar närma sig ett slut på vistelsen hos min syster nu! ) För de som inte vet har en renovering av mitt rum skett i snart två månader, om inte mer, och jag vil lova att det är finns så mycket att göra! Men som sagt, snart klart! Jag har även tränat på TR idag igen och nu vill jag lova, är jag helt slut och borde sova kanske. Men Paradise håller mig vaken och ärligt talat så får det gärna göra det!
S O V G O T T . M I N A . F I N A . V Ä N N E R

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Ja, det ska jag verkligen säga! sant så :)

Mycket länge sen! Allt bra med dig? :*

2010-01-25 @ 22:55:10
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: FELICIA

Vad härligt att höra att allt är riktigt bra du!

Jo... usch på snön alltså, nu har den varit här tillräckligt så dags för den att smälta bort tkr jag, haha :)

Jodå, bara bra! lite mycket i skolan bara men annars så, puss!

2010-01-26 @ 18:05:01
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0