N Y A . E R F A R E N H E T E R

Ciao folks, idag har jag umgåtts med min fina pojkvän och bara myst och pratat om hans kommande resa till Malaysia/Thailand. Ni alla som har någon så nära förstår hur jobbigt det kommer bli och hur mycket jag kommer sakna pojken i hela treveckor, vi missar i år igen alla hjärtansdag, hela sportlovet och hans födelsedag tillsammans. Vem vet, det kanske blir en dålig tradition? Jag hoppas på att i framtiden kommer vi resa iväg tillsammans istället.
Nu.. försöker jag slipa lite på ett CV för sommarens kommande jobb, förhoppningsvis kommer jag kamma hem något himlans bra! Har en hel hög med engelskaplugg också, men det får prio någon annan dag. Prio nu lär bli sängen, S E E . Y O U
pic. höst 09, Klara fotad by Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0