W I T H O U T . T H O U G H T S

Hej allihopa! Känner att det har varit knapert med uppdatering för dagen, men det har ju faktiskt sina anledningar. Så fort vi slutade i skolan, pulsade jag och rasmus hem till mig och sedan direkt till ett välbehövligt träningspass på TR och efter det så tog vi oss vidare ut till stallet där jag fick rida Kellykula i minst en meter snö. Just nu funderar jag på om jag kanske borde vandra upp till sängen, ta fram tyskaboken och läsa alla de där fraserna jag har förhör på imorgon. Kanske borde jag det? Ja det får helt enkelt bli så! S L E E P . W E L L
en biljett till sommaren tack!

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Den där bilden minns jag, fin dag (:

2010-01-29 @ 10:05:55
URL: http://tillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0