EN NATTFJÄRIL

Att det började regna precis när jag skulle sätta foten utanför dörren, ligger inte på dagens plussida. Tanken var att ta en powerwalk, en promenad för att ladda upp för dagens 70-års kalas min kära mormor håller i. Att göra rum för mat i mängder. Men istället sitter jag bänkad i soffan framför disney channel, med lars winnerbäck strömandes ur högtalarna. Igår var nämligen Lasse själv här i västervik och bjöd på en galet fin spelning, det faktum att jag aldrig har varit speciellt glad i hans musik resulterade i noll förväntningar, vilket jag tror var rätt bra, för nu är jag som fast.
Hur som helst, att göra sig i ordning inför dagens bravader har högsta prio nu. SOLONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0