FÖRSÖK ATT ÖVERTRÄFFA DET

Ciao fellas! Att jag har varit lite halvt inaktiv dom senaste dagarna beror helt enkelt på att jag har varit upptagen; jag har hängt med Tillen min och gjort vår supergoda pastasallad, hängt med min åtta hos Josefine innan Ellens och Martinas tjejkväll - tack! Jag har lite smått tagit tag i min träning med powerwalk genom regnet fram och tillbaka till stallet och även träffat en efterlängtad vän. Idag har min mor, syster, Bea, Helené och jag tagit en spontan resa till Linköping, där jag kom fram till att jag inte skulle införskaffa mig någon endaste liten grej med tanke på min framtida Växjö-resa, men kom istället hem med både det ena och andra! Senare ikväll ska jag träffa en efterlängtad skara flickor, fy vad fint det ska bli! CYA

Kommentarer
Postat av: Ida

heeyy!

Vill du bli veckans blogg hos mig, anmäl dig här: http://idaemeliinda.blogg.se/2010/july/vill-du-bli-veckans-blogg.html

Lycka till!

2010-07-29 @ 21:02:28
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0